Menu
Your Cart
Ürünlerimiz tamamen % 100 Hijyeniktir Shop now

Ürün İade Şartları

İade İşlemleri Nasıl Yapılır?

İade İşlemlerini Resimli Anlatım Olarak Görmek İçin TIKLA


Online alışverişimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?

Satın almış olduğunuz ürünlerin değişimi yapılmamaktadır. Sitemiz üzerinden iade talebi oluşturarak iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.


Online alışverişimdeki ürünleri iade edebilir miyim?

Almış olduğunuz ürünleri; orijinal ambalaj veya kutusunda, etiketli ve kullanılmamış olarak sitemiz üzerinden iade edebilirsiniz. İade edilecek ürünlerle birlikte e-Arşiv Faturanızın da gönderilmesi gerekmektedir. Faturası gönderilmeyen ürünlerin iade işlemleri kabul edilmemektedir.

Hijyen nedeniyle iç çamaşırı, mayo, bikini, küpe, kemer, çorap vb. aksesuar ürünlerinin iadesi alınmamaktadır.


3 al 2 öde veya 4 al 3 öde gibi n al m öde kampanyasına dahil olan ürünlerin iade tutarı hesaplanırken; en düşük fiyatlı ürün kadar yapılan indirim tutarı, her alınan ürüne ürünün fiyat oranı kadar dağıtılmaktadır. Yani indirim tutarı toplam iade bedelinden kesilerek ödeme yapılacaktır.


Online alışverişimdeki ürünleri kaç gün içerisinde iade edebilirim?

Ürünleri, size ulaştığı günü takiben yasal süre olan14 Gün gün içerisinde iade edebilirsiniz.


Ürünleri mağazalarınızdan iade edebilir miyim?

Online alışverişinizde almış olduğunuz ürünleri sadece sitemiz üzerinden talep oluşturarak veya 090 332 345 1974 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayıp destek alarak iade edebilirsiniz. Mağazalarımızda ürün iadesi yapılamamaktadır.


Online alışverişimdeki ürünleri nasıl iade edebilirim?

Siparişinizdeki ürünler için iade süresi 14 gündür.

Bu süre içerisinde yapacağınız iade işlemleri için “Siparişlerim” penceresindeki ilgili siparişinizin yanında bulunan “İade Talep Formu" bölümünü tıklayarak iade edilecek ürünler için “Ürünü iade etmek istiyorum” seçeneğini işaretlemeniz gerekmektedir. İade şartlarını kabul edip, talebinizi oluşturduktan sonra kargo firmasına teslim ettiğiniz ürünlerin kargo takip numarasını 3 gün içerisinde sisteme eklemelisiniz. Anlaşmalı olduğumuz UPS Kargo ile yapacağınız gönderiler için kargo ücreti ödemezsiniz. Kullanılmış ve etiketi kopartılmış ürünlerin iadesi yapılmamaktadır.


Üyeliksiz alışverişlerde iade işlemlerimi nasıl gerçekleştirebilirim?

Üyeliksiz yapmış olduğunuz alışverişlerde ‘giriş yap’ alanında ‘şifremi unuttum’ seçeneğiyle işlemlerinize devam etmeniz gerekmektedir. Cep telefonunuza ya da mail adresinize gelen aktivasyon koduyla profilinizi aktif hale getirebilirsiniz. Sonrasında hesabınıza giriş yaparak ‘siparişlerim’ sekmesinden iade talep formunuzu oluşturabilirsiniz.


İade işlemleri için ürünleri hangi kargo şirketi ile göndereceğim?

İade işlemlerinde, ürün/ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile Kargo zarfı içerisinde veya orijinal kutusunda ücretsiz gönderebilirsiniz.  Kargo dışındaki kargo firmaları ile yapılan gönderilerin kargo ücreti müşterilerimize aittir.


İade edilecek ürünleri hangi adrese göndermeliyim?

000000  Kargo müşteri numaramızı kuryeye ileterek ürünleri Fevzi çakmak mahallesi büsan sanyii sitesi 10645. SK. NO: 8/1 KARATAY KONYA adresine gönderebilirsiniz.


e-Arşiv faturamı kaybettim, ne yapmalıyım?

Faturanızı kaybetmeniz durumunda 090 332 345 1974 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak ya da kayip@bilirpasta.com.tr adresine e-mail göndererek faturanızı tekrar talep edebilirsiniz. Talebi alınan fatura istekleri belirtmiş olduğunuz mail adresinize en kısa sürede ulaştırılacaktır.


İade edilen ürünlerin geri ödemesi ne zaman yapılır?

Kargoya teslim ettiğiniz ürünler depomuza ulaştığında ürünlerin iade şartlarına uygunluğu incelenir. Ürünlerin bu şartlara uygun olması durumunda, iade tutarı 3 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacak ve bilgisi tarafınıza mail olarak ulaştırılacaktır. İade tutarının hesabınızda gözükme süresi banka prosedürleri gereği 7 – 15 iş gününü bulabilmektedir. İade ettiğiniz ürün/ürünlerin geri ödemesi siparişte kullandığınız ödeme metodu kullanılarak iade edilir. İade işlemleri sırasında herhangi bir sorun yaşarsanız; sorun@bilirpasta.com.tr adresine mail gönderebilir veya 090 332 345 1974 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.


Online alışverişimdeki ürünleri iptal edebilir miyim?

Siparişiniz “Hazırlık Aşamasında” ya da “Kargoya Verildi” durumunda değilse iptal işlemlerinizi 090 332 345 1974 numaralı Müşteri Hizmetlerimizi arayarak veya siparis@bilirpasta.com.tr  adresine e-mail göndererek gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizin durumunu “Hesabım” sekmesindeki “Siparişlerim” penceresinden kontrol edebilirsiniz.


İptal edilen siparişlerimi tekrar aktif edebilir miyim?

İptal edilen siparişlerinizin aktif edilmesi mümkün olmadığından beğendiğiniz ürünler için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

Notification Module
This is the sticky Notification module. You can use it for any sticky messages such as cookie notices or special promotions, etc.